Sunday, April 24, 2011

对我来说小狗狗是世界上最可爱的动物,也是最多人会领养把它们当做是好朋友来作伴。
他们好像人类一样,你对它好他们就会对你好。狗狗也会有心机或吃醋的时候.haha

那天带了Kiwi去冲凉,它一直以来都是去那里冲的。
因为很便宜又干净!我也不知道那个店是什么牌,他是在LK Western Food 的后面罢了。
冲凉+剪发才RM20喔

他们也有领养好多很可爱的狗狗,大多数都是NOT FOR SALE. 因为有些狗狗都有受伤或是残废了或被遗弃了,他们都会把那些狗领养得好好的。 好有爱心~


就像这只小狗,他的左眼已经瞎掉了...
就应为太顽皮喜欢作弄别的狗,然后给狗咬伤了眼睛 结果瞎掉了。
狗主人也因为这样遗弃了它,才送给店主的。
好可怜~不过也很可爱。
我好喜欢这只,叫店主卖给我,不过他们都不卖的:(
她的毛真的好漂亮!

这只很聪明!知道要吃饭了自然乖乖的坐下来等店主给他吃。哈哈

那里最多的就是golden!



忽然间出现我来了-.-
 
 
跟宝贝都快3年了,第一次下厨,不过只是煎芙蓉蛋,还有热狗跟ham-,-

简直是个很不健康的食物咯 哈哈


在家没人的时候,她是我最好的听者:) 当我不开心向她诉苦的时候,
满脸问号的她会呆呆的看着我然后跑向前来闻闻我的鼻子,我也不懂为什么=.=''

这个周末我都很少出门,不懂为什么就很想呆在家里,
然后帮忙爸爸收拾收拾家里... 因为我突然发现...我爸....真的老了:(


Tuesday, April 19, 2011

Sunny day!


You are my sunshine, my only sunshine.
H-i guys! I was so excited to go to the beach last weekend and I guess because of this, I couldn't sleep the night before and I just slept like 3 hours? =/ 
But the day at the beach was FUN FUN FUN! lol

You might think this dog is scary and E-WWW..
But I think this is so C-O-O-L with its skin. "IT" do actually have tiger striped and "it" look like a white tiger.... err okay,I mean the skin. Don't you think? he-he-heeee


 Foods provided. Ham Ham my Favorite!=D
They are fixing something.

 I love her cutie cam~

W-O-W! Sheryn actually do have sexy....... ..... part.=p

Lovely. Khuan & YunDeSu!

hahah.. She's like mind her own business. lol

 Tee-heee







 Me and Baby! I love this photo x10000000 ;p


Are they going to fight?? lol


Playing with the rope! So sad the pondok had been tear off :(


It is pretty good to be a GIRL sometimes. hahaha


Shane is a lucky guy!Lol


Spotted little girl at the beach. SHO QUTEEE!=3

She looked back.. awww


We had a group picture. Actually it was 10sec with 10 shots! lol.

 


Get set..... Ready.....


GOOOO!!
I am still laughing every time I saw those pictures. Those crazy couples pretending running! Loves it.. haha


Our next station were at Straits Quay Charlie Brown Cafe.
Yeah the cafe looks cute.. But the food was so N-O , C-A-N-N-O-T and WORST than ever!



The food was served with this kind of "Rubbish". Sheryn complains that where is the Charlie Head on the plate? Which the menu photo got Charlie head on it? hahha
And the service was so damn bad! tsk tsk tsk.. No more next time!


I was like.. "Can you give me drink first??" loll

Sheryn & Shane.

Chao & Alice

PETER CHAO yo!


Hope you guys don't freak out when you saw me with wider smile.=(
My Face was so BOM! =.=

Yundesu & Khuan!


Bye Bye Charlie Brown! No more next time!

Baby and I was so freaking tired and we went back after Charlie.
That is all for the post today. Good the Night everyone.=D


Lets listen to a song which I like recently.




There was an error in this gadget